sobota 5. novembra 2011

Vitajte

Vítam vás na mojom novom knižnom blogu, ktorý bude fungovať od dnes a dúfam, že veľmi dlho. Každý komentár ma poteší, v prípade kontaktu vo vedľajšom paneli nájdete odkaz na Goodreads a mail :)
Dúfam, že sa vám tu bude páčiť :)
Najbližšie očakávajte recenziu na Letní strom od autora menom Guy Gavriel Kay, prvé štyri diely Upírskych denníkov od L.J.Smith a Princeznú Piu od Thomasa Brezinu. Okrem toho sa tu v čoskoro (pravdepodobne zajtra) objaví aj článok z návštevy bibliotéky, na ktorej som bola spolu s Luu, Judit a Sue.

2 komentáre:

  1. tie lienky ako bodovanie su mega napad:)) uplne zlate

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakovala :)) chcela som niečo iné ako hviezdičky a keď už mám taký názov tak som tam napchala lienky :D ale videla som u niekoho fázy mesiaca... a to je fakt brutus!!

    OdpovedaťOdstrániť