nedeľa 27. novembra 2011

Posúď knihu podľa obalu #3


Meme usporadúvané v nedeľu pod záštitou Syki. Cieľom je vybrať knihu, napísať v skratke o čo v nej ide, respektíve jej anotáciu a hlavne povedať názor na jej obálku.
Ja si na dnes vyberám:
zdroj Goodreads.com
Autor: Paige Harbison
Názov: New Girl
Voľný preklad názvu: Tá nová

 Volajú ma "Tá nová"...


To je moja nálepka, odkedy som sa objavila na prestížnej Manderlyovej akadémii. Tá nová. Neznáma. Ale nie nepovšimnutá - vďaka nej.

Becca Normandyová - o nej si všetci šepkajú. O dievčati, ktorého fotky sú všade. Dievča, s ktorým sa nemôžem porovnávať. Veď jediný dôvod, prečo sa uvoľnilo miesto na akadémii je, že sa stratila.


A všetci na mňa zírajú, ako keby to bola moja chyba.

Okrem Maxa Hollowaya - chlapca, ktorého meno by sa nemalo vyslovovať. Aspoň nie mnou. Všetci si o ňom myslia, že je Beccin frajer... no ona je preč a ja som tu, aby som ju nahradila. Len keby to bolo také jednoduché. Niekedy, keď myslím na Maxa, si viem predstaviť ako mala Becca omnoho lepší život ako som ja kedy mohla mať.


A ona možno stále niekde čaká, aby si ho vzala späť.
(Môj voľný preklad anotácie z Goodreads)



Táto obálka je zaujímavá. Páči sa mi, že je to fotka pod vodou, ako dopadá svetlo pod vodnou hladinou a zároveň osvetľuje aj niektoré písmená z názvu. Veľmi sa mi páči font názvu aj to ako je to napísané z vrchu dole. Tak isto je skvelá tá veta, ktorá sa vinie popri pleci toho dievčaťa: "What if nobody knew your name?"(Čo ak by nikto nepoznal tvoje meno?). Jediné čo sa mi veľmi nepáči je to dievča. Má taký divný výraz. A to ako jej plávajú šaty okolo tela a ako je natočená mám stále pocit, že niekoho objíma, no nikto tam nie je. 
Anotácia vyzerá veľmi zaujímavo, dúfam, že ma to nesklame.


Princezná

4 komentáre:

  1. wow, prvýkrát počujem o tejto knihe ale vyzerá super. trochu mi pripomína Maru Dyer, obálkou ale svojim spôsobom aj anotáciou.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tú som našla na Netgalley :)a schválili mi ju!! už sa na ňu teším... hej je to podobné, ale Mara je strašne tmavá, táto je svetlá :) nečítala som zatiaľ ani jednu, ale som zvedavá či budú podobné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bože, ja už som mesiace nebola na netgalley. nejako som prestala mať čas recenzovať anglické knihy...ale tak vychádza to koncom januára, dovtedy snáď vydržím. teším sa na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som to objavila až teraz a toto je jedna z prvých čo mi schválili tak som na to zvedavá :) dúfam, že to stihnem prečítať a bude schopná to zrecenzovať :)

    OdpovedaťOdstrániť