pondelok 5. decembra 2011

Čítanie na zasnežené večery

Včera som úplne zabudla zverejniť svoj denníček za prvý adventný týždeň od prej po druhú adventnú nedeľu, tak ho zverejňujem aspoň teraz.

Čítala som Zavrhnutého od Beccy Fitzpatrick, recenziu si môžete prečítať tu. Ďalej prvý diel slovenskej fantasy - Mariotovi dediči od Marje Holecyovej, recenzia už čoskoro a L.A. Candy od Lauren Conrad

27.11
L.A. Candy – čítam to po anglicky a zatiaľ mám trochu problém so slangom. No už sa začínam začítavať :)
Zavrhnutý – napínavé, ale aj napriek tomu čo si Nora myslí o Patchovi mne je sympatický taký sladký nebezpečný tajomný bad guy :)
Str. 260 a dačo – ak by som mala kamarátku ako Vee tak by ma asi veľmi skoro porazilo...
Str. 304 – rozhovory sú super ale niektoré opisy udalostí sú trochu nedostatočné.
Dočítané!

28.11
Mariotovi dediči: LOL Ľubietová a magický svet je naozaj smiešne... snáď si na to zvyknem

29.11
Mariotovi dediči: Zatiaľ je to chytľavé, ľahko čitateľné, chvíľami vtipné a rozhodne zaujímavé

30.11
Mariotovi dediči – je to dobré, som zvedavá kedy a ako sa to zvrtne
L.A. Candy – Scarlet aj Janie mi prídu strašne naivné

1.12.
Mariotovi dediči – začína to byť riadne napínavé
           o 20 strán – stále viac a viac sa to zamotáva

2.12.
Mariotovi dediči – wow ten koniec je super, už sa neviem dočkať, keď začnem čítať druhý diel

3.12 a 4.12 som bohužiaľ nemala veľmi čas na čítanie, takže len jeden zápis dohromady:
Mariotovi dediči 2 – no uvidím či ma druhý diel po prvom nesklame



Princezná

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára