pondelok 20. februára 2012

My Week #7



Máme tu pondelok a s ním meme My week, poriadané mnou. O čo ide? O zhrnutie minulého týždňa a o plány na ten nasledujúci. Inšpirovala som sa hlavne meme Ficitonal Distraction of the Week by Carina

Čo vám za uplynulý týždeň nemalo uniknúť:
Začali sme LOVIŤ! Kto nevie čo, kde kedy, ako a prečo, mal by sa zastaviť TU a informovať sa. A potom šupito k Luce z Knihománie pre dnešnú indíciu. Veľa šťastia!
Prečítala som Risknem to s punkerom. Rozhodla som sa nerecenzovať to tu, ale ak by ste mali záujem na Goodreads je taká kratšia recenzia. Dostalo to odo mňa niečo medzi 3* a 3,5*. Nebolo to nejako úžasné, ale čítalo sa to ľahko. A prečítala som Les Kostí! Recenzia snáď čoskoro.
Dočítavam Crescendo, dnes ho snáď dorazím. Lebo zajtra do školy ho brať nechcem.
Za minulý týždeň sa tu toho veľa neobjavilo, zamestnával ma náš LOV a tak trochu diplomovka. Teda trochu viac. Ale keby ma zamestnávala tak, že by to bolo aj vidieť, tak by som sa nehnevala. Už aby to bolo za mnou. No ak ste tu tento týždeň neboli a chcete vedieť čo pekné som vám napísala tak čítajte ďalej:
Čítaním k lepšiemu vyjadrovaniu. Pravda alebo mýtus? Viac sa dozviete TU.
A konečne som napísala aj recenziu na Drozdajku, ktorú nájdete TU.
Inak sa nič také nestalo. Až na to, že som si objednala tri knihy za skoro 40€. Ach jaj. Prečo musia byť také drahé??? :(
O!!! Skoro som zabudla! Prišiel mi putovný diárik! YAY!!! Aj s krásnym listom od Simi :-*
A v kníhkupectve som našla jednu unikátnosť:
 Funny nie? :D :D A objavila som aj nové anglické verzie Hier o život! Sú krásne pozrite:

A neukrátim vás ani o zaujímavé články, aj keď musím povedať, že nie len ja som sa flákala!
Judit si pre nás pripravila dva zaujímavé články: Informačné okienko (KLIK) a Exkluzívnu ukážku z druhého dielu knihy Hra s názvom Katastrofa (KLIK).
Simi sa pýtala a aj si sama odpovedala na pálčivú otázku Kvantita=kvalita. Platí to? (KLIK)
A jedna info aj zo zahraničia, CooBoo má web, ako nás informovala okrem iného aj Tereshina (KLIK)
Toľko k tohtotýždňovým zaujímavostiam z blogového sveta.

Čo sa chystám na prichádzajúci týždeň?
Dnes som pevne rozhodnutá dočítať Crescendo. Držte mi palce. Chcela by som napísať konečne recenziu na A Million Suns a na Les Kostí. A zajtra by som konečne chcela začať čítať (na doporučenie Judit, Triss a Luu, a snáď aj na ich radosť) Fever. Uvidíme, ako to pôjde a či sa m to bude páčiť. No baby majú skvelý vkus, tak nevidím dôvod prečo by sa nemalo, no nie? Dám vám vedieť!
Okrem toho by som vám chcela napísať, prečo by ste si mali vybrať ako výhru v Love knihu Romeo a Julie 2300. Je to úžasná kniha a ja vám chcem ukázať prečo. Len to musím správne podať. Dúfam, že sa mi to podarí a že to stihnem.
Ďalej chceme pokračovať v našom úspešnom lovení, že ano, lebo to má úspech a my všetky v USB sa veľmi tešíme a ďakujeme vám.
Jo a zajtra idem do školy. Posledný semester may begin.... Dúfam, že bude posledný a úspešne ukončený štátnicami. V stredu sa chystám za vedúcim diplomovky, takže wish me luck!
To je na dnes už asi aj všetko. Okrem pesničky. Tú by som tento týždeň chcela venovať našej oslávenkyni Judit, ktorej ešte aj takto prajem všetko najlepšie! Veľa chuti do blogovania, super knižiek a toho všetkého ostatného čo som ti už priala ;) A dnes túto pesničku venujem ešte raz Judit a Triss za to, že ma rozveselili, keď som to potrebovala, ďakujem baby :-*. Nie je to síce taliansky gondoliér, ale je to Eros! To tiež môže byť no nie? :D


See ya later aligator!





Princezná

4 komentáre:

  1. Taliansky gondolier!!! Na toho asi nikdy nezabudnem a neviem, ci Judit niekedy tuto krivdu odpustim...(inak ja neznasam talianske pesnicky...) :)
    Sasi a rozveselime ta kedykolvek, staci povedat.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sašiiii ty si úžasná! ďakujem, pesnička je skvelá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Saška ma dostáva do rozpakov... :blush: Super článok! A držím palce s Fever, škoda, že nemôžme dať spoločné čítanie, ako sme plánovali :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. baby všetky tri :-*
    Triss: dobre budem pamätať nabudúce keď ti venujem pesničku postarám sa o to aby nebola talianska :D
    Simi: prečo do rozpakov? :-O A možno ma dostihneš s niektorým ďalším dielom ;) alebo si dáme iné spoločné čítanie :) raz nám to musí vyjsť :)

    OdpovedaťOdstrániť