utorok 3. januára 2012

Mesačná chvastačka #2


 Prišiel čas na decembrovú chastačku! Meme poriadané Judit. Cieľom je podeliť sa o svoje mesačné knižné úlovky.
V decembri chodieva Ježiško. Tento rok bol u nás trošku skromnejší aj čo sa knižiek týka, ale predsa len nejaké boli:
Skúška ohňom a Drozdajka boli vyprosené a vypýtané (ďakujem Ježiško). Po skúškach sa do nich hneď pustím. Bolo mi totiž odporúčané nechať to až po nich, inak by hrozilo, že sa miesto učenia budem učiť. Krátky život Bree Tannerovej som dostala od Ježiška (drahého). A Ako hadí jed je síce darček od Ježiška (mňa a brata) mojej maminke, ale to je skoro ako keby som ho dostala ja, tak preto sa tu ocitol :D
Ešte sa pod stromčekom objavil aj Erebos, ale toho som ukazovala už v novembrovej chvastačke, tak som ho nezaradila sem.
Viem nie je toho veľa, no som z toho aj tak nadšená a už sa teším ako ich prečítam :)

Princezná

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára